Wednesday, September 16, 2009

Posted on 7:59 AM by ASPIRASI UKM


Salam Aspirasi..

Hari ini hari Rabu..

Dah ramai mula nak balik dah nampaknya..

Agaknya ponteng kelas la tu..

Xpe2 raya punya pasal semua pun boleh kan??

Ada juga yang tinggal jauh nun di sabah dan sarawak yang x balik..

Kesian diorang..

Bagi yang bercadang balik harini esok ke atau rasa2 paling last balik jumaat kan?

Pulanglah dengan selamat dan beretika..

Bagi yang memandu pastikan dapat cukup tidur..

Jangan lupa pegi sembahyang raya..

Jangan lupa minta maaf dengan ayahanda dan bonda di pagi raya..

Jangan lupa jugak yang UKM cuti seminggu je..

Jangan lupa jugak buat assignment ye..

Kita santai sikit harini..

Lupakan segala sengketa..

Maaf Zahir dan Batin..

SELAMAT HARI RAYA!!






No Response to " "