Sunday, November 8, 2009

LAPTOP

Posted on 12:57 AM by ASPIRASI UKM



salam Aspirasi..

kes kehilangan laptop memang banyak berlaku di UKM pada waktu ini. tapi perlukah kita menuding Jari kepada pihak tertentu menyalahakan pihak tertentu akibat kelalaian kita sendiri. jika kita lihat pada blog GMUKM pada 5 november lalu mengenai kehilangan laptop seorang pelajar FPI, GMUKM melalu MPP nya iaitu Saudara Affandi bin Abd Rahman telah mempersoalkan kewujudan Biro Kebajikan dalam kes ini. mengapa yang harus dipersalahkan adalah Biro kebajikan adakah tugas Biro kebajikan adalah menjadi pengawal keselamatan untuk semua pelajar di kolej. sikap menuding jari GMUKM memang kerapkali berlaku sedangkan mereka sendiri tidak mempunyai jalan penyelesaian bila berlaku kejadian kecurian, mereka hanya akan menulis di blog mereka sendiri sahaja untuk menunjukkan kesalahan pihak lain. Dalam hal ini Semua pihak haruslah bekerjasama untuk membanteras kes kecurian ini daripada terus berleluasa.. kepada pelajar yang kehilangan laptop anda boleh melaporkannya kepada unit kebajikan UKM.

1 Response to "LAPTOP"

.
gravatar
Anonymous Says....

Salutation to our Boots moncler jacken outlet on monclerjacken-outlet2012.blogspot.com Online Let go!
Authorized Boots Sensible planchas GHD baratas on planchasghdbaratas-es.blogspot.com amount waiting suited with a study you!
They deals nike air max for nikefreerunairmax.blogspot.com frankly with all their customers!
Womens and gentlemen cheap nike shoes in cheap-nike-shoes2012.blogspot.com liberate be enamoured of of priced chase of your household!
They all the arrange surf on our cheap moncler outlet in moncler-outlet-sale2012.blogspot.com lawful website!