Monday, January 24, 2011

ASPIRASI UKM FC MENJUARAI FUTSAL KOLEJ KEDIAMAN..!!!

Posted on 12:55 AM by ASPIRASI UKM


Tanggal 22 Jan 2011 pasukan futsal ASPIRASI  UKM FC telah menyertai kejuaraan futsal anjuran Majlis Eksekutif Festival Kajai (MEFEK) bertempat di gelanggang futsal UKM. Sebelum ini pasukan futsal ASPIRASI FC UKM telah menyertai kejohanan futsal Pesta Sukan Fakulti tetapi hanya mara sehingga peringkat suku akhir. Di dalam kejohanan futsal MEFEK seramai 23 buah pasukan telah menyertai kejohanan tersebut dan aspirasi telah diletakkan di dalam kumpulan A yang terdiri daripada pasukan SUKRES,KAJAI dan LAST AIRBENDER.

aksi para pemain ASPIRASI FC

Pasukan ASPIRASI bertungkus lumus sehingga ke peringkat final dan bertembung dengan pasukan PUTRA FC. Perlawanan yang sengit itu berakhir dengan kemenangan berpihak pada pasukan ASPIRASI dengan jaringan 2 gol berbalas 1.

Seperti yang sedia maklum , melalui sukan kita boleh mengasah bakat kepimpinan dan juga semangat berpasukan. Aspirasi bukan saja cakna di dalam kebajikan mahasiswa bahkan juga turut aktif berkecimpung di dalam arena kesukanan.

KREDIT UNTUK PASUKAN ASPIRASI FC....!!!

'MAHASISWA TUNJANG ASPIRASI UNIVERSITI'

3 Response to "ASPIRASI UKM FC MENJUARAI FUTSAL KOLEJ KEDIAMAN..!!!"

.
gravatar
Zulgeologist Says....

Seronok aku tengok korang ikut jejak langkah KEMPEN GMUKM tahun lepas..tq kerana mengikuti jejak kami..BerGM lebih baik...