Wednesday, January 19, 2011

Tok...Tok...Tok...(tingkap diketuk)

Posted on 2:19 PM by ASPIRASI UKM



Pada 11/1/2011, pihak kami telah mendapat aduan daripada seorang penghuni Kolej Dato' Onn dengan gangguan orang yang tidak dikenali. Menurut mangsa, beliau telah diganggu dengan kata-kata ugutan dan tingkap bilik diketuk-ketuk. mangsa juga yang merupakan pelajar tahun akhir dari Fakulti Sains Sosial dan Kemanusiaan. Ketika itu mangsa berseorangan didalam bilik beliau. Tragedi itu berlaku lebih kurang pada pukul 2.30 pagi.


       Dinasihatkan kepada rakan-rakan, jika berlaku lagi perkara sebegini, diminta supaya menghubungi felo-felo kolej atau JAKSA dan melaporkannya kepada pihak-pihak yang bertanggungjawab.


Mahasiswa Tunjang Aspirasi Universiti

9 Response to "Tok...Tok...Tok...(tingkap diketuk)"

.
gravatar
Anonymous Says....

cm plik je..thun akhir..klu thun 1 tu biase la kne ugut..huhu

.
gravatar
Anonymous Says....

GM la punya keje nih.. xde keje org lain lah.... konpem!

.
gravatar
JM Says....

keling pun manusia gak... islam xpernah membezakan kaum kerabat dan warna kulit.... GM hanya untuk puak pelampau dan berfikiran sempit seperti org2 kelantan totok....

.
gravatar
Anonymous Says....

biar guna bahasa apa skali pown..jnji msg yg hendak disampaikan 2 dapat..
Hidup Aspirasi

.
gravatar
Anonymous Says....

tak de mase la GM nak wat keje mengarut cam ni..entah2 bende ni tak berlaku langsung..rekaan ja tp biase lah suke nak besar2 kan cite..ape ni..nak tarik undi lah tu..

.
gravatar
eja Says....

kalau dah niatnya buruk , guna cara kotor , tak kisah lah pelajar tahun satu ke tahun akhir ke kan ... apa mereka kisah .