Saturday, January 16, 2010

Aspirasi Universiti Milik Semua

Posted on 5:05 AM by ASPIRASI UKM

 Aspirasi Universiti adalah milik sesiapa sahaja yang mendukung CITRA, HASRAT dan ASPIRASI Universiti Kebangsaan Malaysia. Kelab ASPIRASI mengalu-alukan sesiapa sahaja untuk bersama berjuang menegakkan HASRAT, CITRA dan ASPIRASI Universiti Kebangsaan Malaysia. 

ASPIRASI bukanlah milik perseorangan tetapi sekiranya ada pihak berminat untuk bersama ASPIRASI, maka “Pucuk Dicita Ulam Mendatang”. IPU/MAMPU/GMUKM pun dijemput untuk bersama ASPIRASI tetapi utamakan HASRAT, CITRA dan ASPIRASI Universiti Kebangsaan Malaysia,  piliharalah  imej universiti tercinta ini.

Jauhilah dari politik kepartian dan politik keganasan, InsyaAllah, kita akan dapat membina kecemerlangan universiti. Walau bagaimanapun, dalam trend semasa, ASPIRASI lebih bersedia untuk bekerjasama dengan aliran yang tidak ekstream moderate daripada aliran jumud dan mementingkan populariti.

15 Response to "Aspirasi Universiti Milik Semua"

.
gravatar
Anonymous Says....

yg bertanye kat atas ni, tau x ape visi dan misi UKM??? kalu x tau bley nak terangkan...

.
gravatar
Anonymous Says....

http://aspirasiku-ukm.blogspot.com/
dak2 aspirasi..baca kat sini jgk yer..liahan ikhlas dr saudara aspirasi sendiri..kekecewaan yg dirasakan..

.
gravatar
Anonymous Says....

hmmm ranking UKM pun jatuh...korg tgk UM naik la jgk wpun xbnyk....tu la jdikan lgi student2 ni bahan2 eksperimen especially thn 1 ngn 2....

.
gravatar
anoi Says....

tgk dulu sistem penilaian THES tu cane br kate nape ranking ukm jatuh..jgn menaip tanpe soal selidik..

.
gravatar
RoyKL Says....

aspirasiku-ukm.blogspot bukan budak aspirasi nyer.. tu budak GM yg buat! dengki! fitnah! busuk!

.
gravatar
hantusoleh Says....

klaka la bile ade org ckp psl ranking UKM jatuh ni...rase nye dari PRK lps lagi da ckp,g la tgk sistem penilaian THES tu...jgn men ckp je...adoiyai...satu lg,npe nak kate dak2 jd eksperimen..?rase nye korg patut sahut cabaran nie..kate POWER..

bkn ape..korg kene pham,kalo berjaya la SPKG nie,korg gk yg senang bile da grad...Tan Sri C wat tu bkn nak bodohkan korg..bkn nak jatuh kan korg..nak naikkan korg...nak naikkan market graduan UKM...

camne la ranking UKM tak jatuh kalo ade demonstrasi je...dpn menteri la..dpn masjid la..kat situ la kat sini la..tak pasal2 org ingt org Islam nie suke wat demonstrasi,pengganas...tu yg ade org ckp org Islam pengganas..

.
gravatar
Anonymous Says....

yeke....eleh pm sendiri x halang demonstrasi pasal kalimah Allah..macam mana?dulu halang demonstrasi...kita demo secra aman..ada ke kite ccederakan org ad?lg satu kalau cara baik x nak terima camne?tunggu dn lihat? eh mahasiswa bangkit2

.
gravatar
Anonymous Says....

hehe...
smuanye jadi kuli pentadbiran je..
x de pendirian langsung..
x payah la nk jd pemimpin kalau x de pendirian...
yang benar diperjuangkan , yang salah tetap salah..
tq..

.
gravatar
hantusoleh Says....

ok..kene la faham...kalo demonstrasi pasal AGAMA...mmg sangat berbaloi...saya pon join gak...tapi kalo psl politik,psl nak kenajikan la kononnya,rase cam jd bodoh lak..

dan tolong la...jgn la guna nama AGAMA utk berjuang kalo perjalanan perjuangan anda sume tak ikut landasan AGAMA...fitnah,tipu,rosakkan nama org,semua tu dlm Islam ada ke?konon perjuang Islam...tp wat perkara dilarang Islam...

.
gravatar
Rasydan Says....

aspirasi untuk semua. 1 Malaysia, 1 Aspirasi. Salam Sahabat 1Malaysia.. :)

.
gravatar
Anonymous Says....

KAH KAH KAH. teruskan dengan komentar genius anda. tahan perut nak gelak je ni. KAH KAH KAH.

.
gravatar
hantusoleh Says....

kalo nak chat tuh,gunalah bahasa yg mulia...nie dok guna kata² setan tuh wat pe...mmg la kene blog...

:)

.
gravatar
hantusoleh Says....

kalo nak chat tuh,gunalah bahasa yg mulia...nie dok guna kata² setan tuh wat pe...mmg la kene blog...

:)