Sunday, January 24, 2010

GOTONG –ROYONG KOLEJ BURHANUDDIN HELMI

Posted on 1:53 AM by ASPIRASI UKM




Pada 23 Januari 2010, Kolej Burhanuddin Helmi telah mengadakan majlis gotong-royong bermula pada pukul 8.30 pagi. Majlis gotong-royong ini dimulakan dengan sarapan pagi bersama  bakal-bakal calon pilihan raya iaitu Mohd Hamzah Bin Zainal Abidin, Nurul Hartini Bin Abdul Hamid dan Razali Bin Chokarri serta peserta gotong-royong seramai 25 orang. Majlis gotong-royong ini dimulakan dengan mengangkat semua perabot yang telah tidak digunakan dan yang telah rosak untuk dilupuskan di belakang asrama perempuan. Perabot-perabot seperti peti ais dan dapur diletakkan di stor iaitu tempat barangan untuk dilupuskan. Manakala, perabot seperti kerusi, ,meja, almari, tilam dan lain-lain dibuang di tong sampah belakang asrama perempuan.majlis ini berakhir pada pukul 11  pagi. 











Semasa proses gotong-royong ini berlangsung, kami berbesar hati menerima kunjungan saudara Safarizman Bin Md Saad. Selesai sahaja proses gotong-royong ini, para peserta disajikan dengan jamuan makan tengah hari yang turut disertai oleh bakal-bakal calon serta saudara Sarfarizmal Bin Md Saad sendiri.

10 Response to "GOTONG –ROYONG KOLEJ BURHANUDDIN HELMI"

.
gravatar
Anonymous Says....

eleh...bt gotong royong nk pnci undi la tu...blh blah la aspirasi..

.
gravatar
benci gile2 kat aspirasi Says....

eleh stakat gtonroyong pon korg nk heboh stu malaya? knp slama ni x da gtong ryong? da dkt prk bbru korg dtg tjuk muka. hampeh bangang siot... angin je lbih....

.
gravatar
Anonymous Says....

aku bci org yg bmuka2 dn mnujuk2... riak dn takbur..

.
gravatar
Anonymous Says....

RAJINNYER GOTONG-ROYONG..SELAME NI MAKCIK CLEANER YANG TOLONG KORANG..SKRANG KORANG PLAK JADI M.CIK CLEANER...APERLA RAJIN SGT DKAT2 NGN PRK NI..SBLM NI XDE PLAK NK WAT GOTONG-ROYONG...ISH3 RAJIN SUNGGUH ANAK2 SKRANG...HUHUHU

.
gravatar
Anonymous Says....

ade 4 orang bodoh bercakap kat atas.. dah malas duduk la bilik dol..hahahahhahahaha. orang gotong royong pun susah. GM ni GILA MAMPUS DAH KOT. nak puaskan hati budak gm ni kita kena mati je kot.hahahhahahaha.

.
gravatar
talkIZcheap! Says....

korang nie... jgn terpengaruh sgt! Korang ada mata, korang lihat, korang ada telinga, korang dengar, korang ada otak, hah, pikir la sdiri!!

jangan duk asik perbudakkan dan perbodohkan student2 smua...terutamanya 1st year... korang nak tipu sape? smua budak2 pandai jer dlm U tu, smua bleh pikir sdiri...

tindas sana, tindas sini, hambur berita sana, hambur berita sini.. exaggerate jer lebih2...

sama jer GM ke, aspirasi jer... setakat nak berkuasa kt kolej/kampus jer, apa barang?? apa yg korang dapat sbenarnya??

duk mengawal 24/7, baik gi study, wat benda2 berpekdah skit...huhu

yg mengomen pon, pakai anon jer? takut ker?? kalau benar, kena berani, beb...

.
gravatar
el fahm Says....

emmm, kutuk mengutuk??? terok.. pastu tolong bgtau sy sapa yg baik... emmm, sape yg pentingkan kebajikan mahasiswa... siapa punye keje kutuk GM sampai sebarkan flyers GM bentuk khinzir dalam surau lak tu!!!siapa??? bukan anti PMUKM tapi.........pikir laaaaa.... ni baru PR kampus laaa....kalau kat luar adakah ini yang akan dilakukan.. atau mungkin lebih menjijikkan dan memalukan????
bolehkan bagitau sy angkara siapa yang wat flyers tu...GM ke wat muka khinzir n sebarkan.....renung2kan dan selamat bermujahadah!!!!

.
gravatar
Anonymous Says....

Encik Al-Fahm,....awk pun renung2 kanlah...dan bermujahaddah juga la....sbb ak tgk..bukan pro-aspirasi je yg buat gni....pro-mahasiswa pun sama je.,...dua2 pun lebih kurang sama..yg ko nak g menegakkan benang yg basah tu pe hal??....pikir2 la sendiri oiiiiii.......klu pro-aspirasi dah buat bnda2 buruk....pro-mahasiswa pun ada buat jg..tpi style ko ckp mcm pro-mahasiswa tu suci je......len kali agak2 la skit klu nak ckp.....=p...

.
gravatar
yazid Says....

oiiii safa.. apsal ang xpi kelas foundation weiii... agak2 r berpolitik pun...