Tuesday, January 13, 2009

ASPIRASI MENDAPAT SAMBUTAN HANGAT DI KBH

Posted on 2:24 AM by ASPIRASI UKM



BANGI,12 JANUARI : ASPIRASI telah memulakan kempen ke kolej kolej kediaman di kampus bangi. Burhanuddin Helmi merupakan kolej yang pertama menerima kunjungan daripada calon calon mahasiswa aspirasi.

7 Response to "ASPIRASI MENDAPAT SAMBUTAN HANGAT DI KBH"

.
gravatar
Anonymous Says....

hahahahahaa.. jgn marah tuan..

mungkin aspirasi x sempat nak update.. tuan dah uupdate..

itu kira satu link je...

hohohohhoho

.
gravatar
boikot israel Says....

haha..kbh yg sikit org pn aspirasi bleh dpt sambutan hangat..

cayalah kbh!!
idop aspirasi!!

.
gravatar
Anonymous Says....

idop aspirasi...
sayang aspirasi...
aspirasi boley...
kau la segalanya...

.
gravatar
Anonymous Says....

wah..kolej paling 'terkuat' dari segala kolej di UKM..pada sesiapa yg ingin mencabar saya nasihatkan usahlah..kerana mereka ada kabel kuat punye..kang silap2 kena repot polis..mklumla kolej terkuat..tp time2 pilihanraya je la..lps pada ni habuk pon tarak!
erm..gamba tu nmpk gaya mcm masuk bakul angkat sdnri nmpk..xyah la cmtu..xbaek~

.
gravatar
Anonymous Says....

mane nmpk xramai..da itu je penduduk burhan..kan kolej renovate..dummy je tu..ceh!

p/s : mcm ikan kembung yg jual kt pasar je..dummy je cm byk padahal bwk tu taruk pnggan satu lagi..hahaa

.
gravatar
Anonymous Says....

apsal takde pun nampak GM masuk berkempen kat KBH?Apsal ek?Diorang tak dapat permit kempen ke?Kat mana Aspirasi mintak permit?Kalau boleh,kongsi-kongsi la. Kita kan sama-sama mahasiswa UKM. Takkan nak kedekut jgk kot...